Showing posts with label help. Show all posts
Really really really need help...
Assalamualaikum...
Aku sangat memerlukan pertolongan korang yang sudi...
Aku perlu habiskan jualan Portal Score A sebanyak 3 set sebelum end of July...
If not, I'm in a really really REALLY BIG TROUBLE...
Aku tahu aku bukan sape2 dan korang bukan kenal aku...
Tapi aku dah tak tahu nak mintak tolong kat sape...
Seems desperate but I really am...
Kalau tak dapat habiskan, I'M DEAD!
Ucapan terima kasih aku dahulukan pada mereka yang sudi tolong promote entry berkaitan produk tu...
Enty tu boleh tengok kat SINI atau boleh klik kat "Score A Programme" kat menu atas tu..thanks...
Aku sangat memerlukan pertolongan korang yang sudi...
Aku perlu habiskan jualan Portal Score A sebanyak 3 set sebelum end of July...
If not, I'm in a really really REALLY BIG TROUBLE...
Aku tahu aku bukan sape2 dan korang bukan kenal aku...
Tapi aku dah tak tahu nak mintak tolong kat sape...
Seems desperate but I really am...
Kalau tak dapat habiskan, I'M DEAD!
Ucapan terima kasih aku dahulukan pada mereka yang sudi tolong promote entry berkaitan produk tu...
Enty tu boleh tengok kat SINI atau boleh klik kat "Score A Programme" kat menu atas tu..thanks...
Tag :
announcement,
help,
Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.
