Popular Post

Thursday, February 23, 2012

Dalam hidup kita akan banyak buat kesilapan and every one of us had a wish to undo our mistakes...

Life doesn't have CTRL + Z button to undo any mistakes you made..

Some things you can undo, some things you cant...

Macam aku sekarang ni, cuba untuk undo mistakes yang aku boleh undo..

Well, sebenarnya lebih kepada belajar dari kesilapan dan cuba untuk tidak mengulangi kesilapan yang lama...

Sekarang ni sedang berusaha untuk mendapatkan badan yang sihat..

Dah mula bersenam tiap2 hari kat sini sejak mula masuk semester 2 ni..

Sangat beruntung sebab aku ade kawan yang sama2 nak berubah dan sama2 ambil langkah dengan aku..

Kalau sorang2 memang susah nak teruskan..

Diorang bakar semangat aku dan harap aku dapat bakar semangat diorang jugak..

Dan saya pon buat ni untuk awak, untuk kita...

Nak dapatkan badan yang sihat untuk awak, untuk keluarga kita satu hari nanti..

Harap2 dapat capai target aku sepanjang sem ni..

Kurangkan 10kilo sebelum mid sem, dapatkan shape dan badan yang sihat sebelum umur mencecah 23...hehe..


p/s: Awak, awak jangan putus asa ye..Saya ada dengan awak bila awak sedih, gembira, suka dan duka..Saya akan ada bersama awak walau apa pon yang terjadi

One Response so far.

  1. I will always be with u too^^
    Thankz awk^^

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -