Popular Post

Sunday, January 15, 2012

Favoritism...

Makna bahasa melayu die ialah pilih kasih or pilih bulu atau melebihkan satu pihak dari yang lain..

Faham?

Nape nak tulis pasal bende ni?

Sebab selalu sangat terjadi kat aku...

Nak sakit ati pon xtaw aku layak ke x untuk sakit ati...

Favoritism dalam family...anak bongsu dilebih2 kan...

Boleh nampak sangat beza aku dengan adik aku yang last...

Nape la xboleh diiktiraf someone base on merit?

Kenapa nak favor kan sesetengah orang?

I'm more successful then others but why die yang lagi dipandang?

I'm just saying...




p/s: suke saya tinggalkan pesanan untuk awak dalam setiap entry..hehe..harap awak xmenyampah.. =P

One Response so far.

  1. sama dgn apa yg berlaku pd sy...
    tp, mgkin apa yg berlaku ada hikmah..
    kita akan menjadi lbh berdikari..

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -