Popular Post

Tuesday, September 27, 2011

Assalamualaikum..

Lame betul la tak update blog ni...memang busy memanjang je kat UPM ni..memang happening giler!hehe...Anyway, ni nak cerita bende lame even tak lame sangat la...ade la dalam minggu lepas...

Aku konvo pada hujung minggu lepas di UniSZA..sape tak tahu ape UniSZA tu rajen2 la tanye uncle Google..haha...

Setelah 3 tahun lebih kurang aku di sana, alhamdulillah tamat jugak diploma aku dan secara rasmi aku telah menjadi graduan diploma UniSZA...dan secara automatis menjadi alumni UniSZA(ayat pendaftar masa mengumumkan aritu..haha)

Kalau ade konvo mesti ade pesta kan? Pesta tahun ni agak meriah sebab kedai banyak dan dibuat dikawasan lebih luas dari tahun lepas...Setelah 9 bulan aku tak jenguk kat sane, macam2 benda baru ade...tapi tak sempat la nak round2 kat situ sebab ada kat situ dalam 3-4 hari je...

Seminggu sebelum tu aku daftar masuk ke UPM...then lepas orientasi, aku ke kelas 3 hari, pastu terus rush ke Terengganu untuk konvo...so agak rushing sket la..but all and all, semua dan habis dan aku rasa lega la..

Nak cerita panjang2 pon korang mesti bosan, so tengok je la gambar yang ade..aku letak sikit je dalam ni, nak tengok lagi ce tengok kat FB aku ye...


Jubah baru dapat

Pesta konvo

Belon besar



Kedai2 kat tapak pesta

Hari konvo (belum masuk dewan lagi pon..haha)



Junior2 aku..konvo dengan diorang la..sebab aku habis lambat



Dengan family..

So..aku konvo petang ahad, petang tu jugak amek transkrip kat akademik dengan orang yang ramai... Then malam tu jugak terus gerak ke UPM balik...memang rasa bangga sebab dapat grad jugak akhirnye...

UniSZA banyak mendewasakan aku dan banyak mengajar aku erti hidup..disamping dapat diploma, banyak pengalaman dan kenangan manis dan pahit yang aku dapat kat situ...Rasa berat jugak nak tinggalkan situ tapi kehidupan harus diteruskan...Sekarang kat tempat baru, memori dan kenangan baru akan diukir dan dipahat dihati ini...


Lepas ni update pasal event kolej plak..sangat happening!!

2 Responses so far.

  1. tahniah awk! dh konvo! yeay! selamat bergraduasi!

  2. Ku Azhar says:

    nk belon besar tu satu!!! :D

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -