Popular Post

Sunday, June 12, 2011

Korang sume nak tau tak? Tadi aku jalan2 kat blog Sergeant Keroro pastu aku bace entry die yang INI, then datang satu idea gile aku nak buat cerpen blogger bersiri dan watak2 dalam cerpen bersiri tu adalah kawan2 blogger yang aku kenal...nak tahu siapa?hehe..



Amacam? Okay tak barisan pelakon2 yang aku pilih? Sape2 lagi yang nak aku masukkan die dalam cerpen ni, sila la rajen2 jengah blog aku dan tinggalkan komen..as the story grows, aku akan masukkan la watak2 korang..haha...

Sape2 yang terpilih ni tapi taknak jadi pelakon dalam cerpen aku ni bagitau la ye..nanti aku matikan korang dalam cerpen tu..haha...belum start cerita dah mati.. =P

Mintak idea jugak nak bagi tajuk ape kat cerpen ni...kalau banyak episod boleh kumpulkan jadi novel..hehe...

Idea gile aku ni..haha

10 Responses so far.

  1. K says:

    haha,nice!! kena ada jalan cerita baru leh letak tajuk, XD

  2. aah la kan..nanti aku pikir jalan cerita dulu..haha...

  3. seth tan dan nora elena tu aku punya. jangan amek tau. hahaha

  4. Unknown says:

    yeah ! i always support u kei .. jangan gangat2 taik ayam tau . musyuk . bhehehee XD

  5. Anonymous says:

    nak myampuk jap..
    idea yg giler! tapi best! hehe... :)

  6. Sri_Tulip says:

    nak ada dlm watak... Hehehe..

    *tetbe nak giler glamer! :p

  7. ly_tulip: serius ni?sebab memang nak cari watak ni..hehe...tapi awk kena slalu datang sini la ok?

  8. nurul says:

    thanq kei..terharu =p

  9. fae jamal says:

    OMG!
    ade dlm list!
    teruja youu!
    haha;D

  10. fae jamal says:

    kei copeklah! ta sabo nyo den nak nunggu neyh..haha;D

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -