Popular Post

Monday, September 19, 2011

Assalamualaikum..

Lama rasanya tak update blog!!! Dua minggu sudah ni memang agak busy and hectic la...sangat sibuk...Kalau korang nak taw, pada 7 Sept 2011, aku telah mendaftar di Universiti Putra Malaysia (UPM) dalam bidang Bacelor Sains Komputer - Kejuruteraan Perisian... So haritu ialah hari pendaftaran dan bermulalah minggu orientasi ataupon Minggu Perkasa Putra...

Mintak maaf sangat2 la sebab memang tak terfikir langsung nak amek gambar masa ni...Dengan aktiviti yang sangat pack, memang tak terlintas langsung...Ni je sekeping gambar yang ade dengan aku..haha..


"Abg besar" kitorang..haha

Anyway, sepanjang minggu tu berlangsung, memang banyak aktiviti yang dijalankan dan semuanye memang menarik...Fesi2 yang sporting, budak2 yang baik2 semua memang best la... Owh, aku ditempatkan di Kolej Kelima (K5) dengan budak2 course aku semua..Kat kolej tu jugak untuk batch aku, ade budak course Human Development, Major Fizik dengan Major Kimia...Diorang semua memang sporting habis dan sangat cool...

Kami budak2 lelaki dah ditauliahkan dan diterima masuk sebagai ahli blok Baung (nama blok aku la...) dan senior2 semua memang baik2 la dengan kitorang, walaupon baru minggu kedua kat sini, macam dah kenal lama...Takde istilah abg/adik, junior/senior, besar/kecik dan sebagainye...memang sangat berbeza dengan masa aku diploma dulu...InsyaAllah aku akan cuba menjadi yang terbaik kat sini and try to give my all...

Minggu lepas tu pulak ade konvokesyen diploma aku dulu...yang tu nanti aku tulis dalam entry yang lain..hehe...


P/s: Masih ada ke yang baca blog aku ni?

3 Responses so far.

  1. sy pembaca setia blog awk^^

    tahniah dah jd student UPM^^

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -