Popular Post

Saturday, July 30, 2011

Assalamualaikum..

Lama rasanye tak update blog ni....takpe pon..bukan ade yang rindu..iye tak? Siapa la kite ni ade orang nak rindu..

Anyway, agak sibuk kat skolah and ade kerja lain2...Sekarang ni pon sebenarnye ade kerja lain tapi tu la...malas menyelubungi....Mungkin kalau sudah tidak diselubungi kemalasan malam ni, buat la kot kerja?


Sekarang ni sedang mencari part time yang boleh aku buat semasa aku sambung study nanti...samada online or di didunia sebenar tapi disekitar selangor je la sebab nanti sambung study kat serdang...Tapi prefer online la...tak banyak income pon takpe, nak kumpul sikit2....Ade idea x nak buat servis/ business ape?


Juga terfikir nak blogging secara lebih aktif...tapi tak tahu la boleh jadi ke x... Macam kawan2 blogger aku Freaky, Sergeant Keroro, Tia, Gary and yang lain2 tu...diorang ni makin hari makin maju setapak menggapai impian menjadi blogger berjaya...Nak kata jelez tu ade la sikit, tapi aku tahu aku sape...tak mungkin dapat nak kejar diorang... Kalau nak blogging secara aktif, aku kena keluar balik la dari gua aku ni and lebihkan bersosial...lepas kes aritu rasa macam malas plak nak bersosial..better be forever alone je..tak menyusahkan sape2...kan?


So, nak mintak pendapat korang yang arif lagi bijaksana...
Ape cadangan servis / business yang aku boleh buat via online?
Ok x kalau aku kembali berblogging secara aktif or lebih aktif? Sebab?


Sape2 yang sudi jenguk blog aku ni, terima kasih aku ucapkan..
Dan selamat berpuasa...

4 Responses so far.

  1. blogging lah dengan lebih AKTIF ! hehe. sebab ? nanti baru dashboard aku lajuuu je ada entry banyak banyak :P hehehe

  2. <--- da kurang aktif gak ni...

  3. K says:

    hehe, cepat aktif balik XD

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -