Popular Post

Saturday, July 16, 2011

Jom join contest anjuran aku kat SINI
 Jom join GA kat SINI
Minta jasa baik kawan2 baca entry kat SINI dan tolong promote...
Thanks...


Assalamualaikum....

Nak dipendekkan cerita, aku dapat tawaran sambung belajar ke Universiti Putra Malaysia dalam kursus Bacelor Sains Komputer - Pengkhususan Kejuruteraan Perisian...Pendek tak cerita?haha...


Alhamdulillah..walaupon tak dapat masuk universiti yang diidamkan, mungkin yang ni lebih baik bagi aku...Walaupon lambat setahun dari kawan2 lain disebabkan something, dapat jugak sambung...
Mood: Gumbira + sedih sikit...

Result UPU


Surat tawaran UPM. Yang aku tutup tu nama dengan alamat aku je...hehe

Tahniah jugak diucapkan pada member2 lain yang apply dan dapat... 
Yang tak dapat tu jangan bersedih..cuba buat rayuan..mana tahu boleh dapat kan...


p/s: agak2 diterima tak aku kat sane nanti...member2 aku dulu yang sama mase dip pon ade kat sane....

11 Responses so far.

  1. fuyoooo senior! congrates erh!!
    dpt upm tu~ Gambatte!!

  2. Freaky says:

    sains komp tuuu.. gile kencang jap lg

  3. nanad says:

    woahh..tahniah!~

  4. Acik says:

    selamat belajar lagi ... ramai gak blogger dp masuk U, kan! :)

  5. Tahniah wahai kawan!!!

  6. GaRy™ says:

    wah3!!! tahniah bro!! hehe~.. terbaek la~..

  7. zeeck says:

    huhuh style!!!!gudluck there

  8. Aina says:

    tahniah.

    course upm tu kira ok jugak.upm pon one of university yg bagus so all the best:)

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -