Popular Post

Saturday, July 2, 2011

Assalamualaikum...baca SINI dulu sebelum baca entry ni ye..thanks...

Hari ni berlangsung la acara 1murid 1 sukan 1 msia kat semua sekolah2 di seluruh....well.. msia la..takkan pakistan plak kan... Sekolah tempat aku mengajar tu dia buat larian sejauh 1.4 kilometer....Aku pon join jugak la lari kan sebab memang dah lame tak lari...Budak2 semua terkejut tengok aku lari laju..padahal jogging biasa je bagi aku...Yela..nak banding dengan budak sekolah rendah memang la laju kan..haha... Berjaya complete 1.4 kilometer tanpa rasa penat..haha..sebab biasa kat uni, jogging dalam tu ade la dalam 3 kilometer, then main basketball plak...kalau macam tu memang betul2 penat la...


Cikgu2 lain jalan je, siap amek shortcut lagi...ade jugak yang join naik kereta ramai2..haha...Aku lari ikut budak2 la..lari dengan diorang...Kaki ade rasa sakit sikit tapi aku suka sebab sakit sukan kan..bukan sakit penyakit...hehe...


Lepas tu pulak time parents datang sain buku rekod budak2 kat sekolah...Setiap kelas diletakkan 2 orang cikgu, sorang guru kelas, sorang tolong bantu... Mula2 aku kena dengan sorang ustazah ni, tapi dia tukar dengan sorang ustaz ni... Ustaz Syeikh..sebaya aku lebih kurang....Dia tolong handle budak2, aku dengan parents la...Bila kita cakap dekat diorang yang kita ni ganti, diorang faham la kan...so takde la kena tanye macam2....ade parents yang datang just sain pastu balik..hehe..kerja aku pon senang...takyah nak cite banyak2...cuma ade la sorang dua parents yang borak2 skali ngan aku tanya macam mane nak improve anak dia punye subjek yang tak okay tu kan...aku pon bagi la tips2 sikit setakat mana yang tahu...


Alhamdulillah, semua berakhir dengan baik...Aku jadi cameraman tak bertauliah sebab kamera cikgu punye je...kamera skolah tak clear gambar dia..so tak guna la kamera tu.... Aku rakam video, sorang lagi snap pic...aku pon tak sempat la nak snap pic untuk tatapan korang...hehe....


Ok la..nanti sambung..

p/s: agak2 kalau aku buat private blog ni, korang still nak baca tak?
p/s: sape yang nak header flash free tu aku akan cuba deal dengan korang satu persatu ye...tunggu la aku contact tapi jangan putus harapan..nak kena curi2 masa jugak nak buat ni...hehe...

7 Responses so far.

  1. K says:

    jangan private, tak syok lah. huhu T.T

    p/s : jangan risau, ko update bila ko mampu :) toksah risau nak kejar dengan orang lain semua. hehe XD

  2. lorr tibe2 je nak buat private kenape ? biar je camni bro.. ko lari tak pagi tadi ? :D

  3. wahhh mcm best je lari2 ni..

    http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/07/hujan-mizz-nina-sah-suami-isteri.html

  4. alaaa.. jgn la private.. suka bc blog kei.. huhu~

    btw, time sekolah dulu, keen paling xsuka merentas desa la.. sure keen jln2 je, mls nk lari.. hik3~ ^_^

    btw, klu keen tamau header flash, tp nk banner, aci x?? heeeeeee~ banyak songeh plak dak ni.. ^_^

  5. Unknown says:

    eh ! apsal nak private ?? *lempang laju2*
    jangan ngade ehhh . huhuu . Tia tau lah Tia dah jarang datang sini . AM SORRYYYYYYYY :(

  6. nurul says:

    adik2 saya pun lari..ke jalan entah..hu2

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -