Popular Post

Tuesday, June 28, 2011

Assalamualaikum...

Penatnye la hari ni.... Nasib baik semua kerja-kerja dah settle...well...almost la.... Ade lagi bende2 sikit yang nak kena settle tapi bukan dipihak aku...kena tunggu pihak lain siapkan baru aku boleh teruskan...

Ade member blogger cakap blog aku ni dah bertukar jadi blog2 cikgu.... Maaf la ye...blog kena bertukar mengikut blogger la..hehe...Nanti lepas aku habis ganti ni aku jadi la blogger balik.... Ikut tarikh, aku habis ganti pada 12 Ogos...tapi tengok la, mungkin awal kalau aku dah malas dan tak tahan...mungkin ade permintaan untuk lanjutkan lagi..tak tahu la kan...hehe.. Owh ye..GSTT macam aku ni boleh berhenti dengan satu hari notis pada bila2 masa ye....hehe...Tapi takkan la tiba2 aku nak stop kan..teruskan lah sampai habis...Nanti ade reputasi baik kat PPD boleh dia panggil aku lagi jadi cikgu lain kali...haha...


Anyway, nak update selalu tiap2 hari pon tak dapat la kan.... Nak menaip kat skolah pon takde masa weyh...Kalau takde kelas, ade je kerja lain nak kena buat...Tu la padahnye jadi cikgu ganti pada cikgu yang banyak tugas....Kena ambil alih bukan mengajar je, semua jawatan dan peranan dia kita kena ambil sekali... Aku yang tak tahu pape ni ikot je la tunjuk orang.... Tadi jumpa guru besar, dia tanya la macam mana aku ni... Pastu cikgu2 lain yang ade dalam tu semua cakap aku ni cekap dan bagos....haha.. bangga kejap disitu walaupon takde ape yang nak dibanggakan... Cikgu lain dah berpuluh2 tahun jadi cikgu, aku baru brape hari je...hehe...


Dengar kata minggu depan or minggu satu lagi result UPU akan keluar... Mintak tolong korang doa2 kan la aku ye...Nak sambung degree ni....Kalau tak dapat tak tahu la ape lagi nasib aku ni...


Mungkin hujung minggu je la dapat nak update banyak2 ye...Hujung minggu pon korang semua tak lekat kat rumah or lappy masing2...semua pakat keluar je....tinggal la orang macam aku ni duduk update blog banyak2 pastu ping2 takde orang datang...kesian tak? hahahaha....biasa la weekends orang nak jalan2 kan...


Okay la..nak rilex2 kejap untuk malam ni....nanti update lagi..takpe, takde orang rindu/cari pon...haha...

8 Responses so far.

  1. insyaAllah dapat sambung belajar :D

  2. K says:

    hehe, gud luck bro XD

    p/s : aku rindu nak merepek kat sini :P

  3. Artzlizan says:

    selamat malam cikgu.. ;)

  4. hehe, semoga dapat Uni yang dekat dgn kita...amin~

    bolehlah kita panggil dia cikgu setiap hari^^

  5. dyanne says:

    hye! eh kei pon cikgu ganti ke?? wahhh sama! hehe~ kat skola mane? cool! ^^

  6. Gary Asip says:

    hahaha... diorang puji ko sebab nak kipas2 je tuh... hahaha... supaya diorang boleh tolak semua keja kat meja ko.. hohoho (ketawa jahat+menghasut)
    anyway, gud luck with all the work!!

  7. freaky: doa2 kan la ye...

    sergeant keroro: thanks.. =)

    puteraduyong: =)

    halusinasi: haha..boleh2.. =P

    abby: thanks.. =)

    dyanne: hehe..skolah rendah je pon...

    gary: haha..jahat siot ko.. =P

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -