Popular Post

Monday, June 13, 2011

Setelah korang semua memberi pendapat dan pendapatan, maka yang bagi pendapat tu dengan sebulat suara memilih satu tajuk untuk cerpen bersiri ni... Cadangan tajuk adalah dari Ibnu Isa so credit to him la..

Tajuk yang telah dipilih ialah...

"Kembara Cita Cinta Tia"

Okay tak tajuk ni?


So, sekarang ni nak bangunkan jalan cerita pulak..setakat ni aku dah buat draft sampai bab 3..aku buat pendek2 je cerita, kate cerpen kan...so mungkin banyak bab kalau aku rajen nak panjangkan cerita...kalau dah malas nak buat aku matikan la watak sorang2..hahaha..





Nampak tak? Jangan la tengok katil aku yang cantik tu..haha...Ni la persediaan yang aku dah buat...dah draft ringkasan bab sampai bab 3..Kalau korang boleh nampak tulisan tu kire spoiler la kat korang...hehe...Tunggu la kemunculan bab pertama lepas aku draft habis-habisan..hehe...

Aku rase macma terabai je blog aku yang lagi satu tu...tutorial pon tak jalan kat blog tu...kena balik sana kejap la..gilir2 kan...rumah no 1 ngan rumah no 2...bini no1 ngan bini no 2..hahaha...

Anyway, arini bday aku dan aku dapat ape yang aku hajatkan iaitu takde sambutan dan takde kek..haha..

Okay, nak pi sambung wat keje...

10 Responses so far.

  1. Ze_Mhis says:

    hepi besday!!!! jangan lupa, aku watak jahat tau. kah kah kah kah...

  2. nurul says:

    yeke..awat xcakap..Happy Birthday :-)
    semoga panjang umur,murah rezeki,bahagia dunia dan akhirat kei :-)
    (p/s:xpe,saya n family pon xsmbut bedday..hu3)

  3. tikin says:

    hepi bday...xsbr nk tgu cerpen tu..msti gempak..:)

  4. happi beday,, wahh xsabar tggu cerpen tu.. lagi2 tajuj saya di terima..

  5. nak tahu jugak sy ni watak apa dlm cerpen itu...haha, nice tajuknya!

    ala, kalau sy, mesti dh bg hadiah kat awk sempena besday awk...^^

  6. Gary Asip says:

    epi befday bro!! huhuhu..sori late wish~...

    anyway, nice tajuk tuh..i like!!

    p/s : jgn matikan watak aq awal2... hahahahaha....

  7. Unknown says:

    HAPPY BIRTHDAY , HAPPY BIRTHDAY , HAPPY BIRTHDAY , HAPPY BIRTHDAY , HAPPY BIRTHDAY !!! tak kira nak wish gak :)

    semoga tabah mengharungi hidup walau kadang terasa macam tak nak hidup . err (tu Tia yang rasa) heheh !

  8. fae jamal says:

    happy belated bufdae! tapi semalam da wish kat fb! hahaha;P

  9. rajennnyaaaaaaaaaaaa tulis tangan!!!

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -