Popular Post

Wednesday, June 8, 2011

Ade berjuta-juta blogger kat Msia ni dan ade bermacam2 jenis jugak lah gaya penulisan..betul tak? Setiap orang mesti ada gaya penulisan yang berbeza walaupon pada asalnya die jugak tiru orang lain.

Gaya penulisan yang berbeza pada jenis dan genre entry dan blog yang berbeza. Blog professional mestilah guna gaya penulisan professional, blog kanak2 mesti la guna gaya penulisan kanak2 dan sebagainye. So I wanna ask u guys this question, macam mana gaya penulisan korang?




Personally bagi aku, yang aku rasa gaya penulisan aku dalam blog ni ialah gaya aku berfikir, meaning macam mane aku bercakap dengan diri sendiri dalam kepala aku, macam tu la aku tulis. So, gaya penulisan aku dan gaya percakapan aku berbeza.. Mungkin orang lain tulis entry dia gaya macam mana die cakap dengan member2 die, or maybe die tulis entry macam die buat presentation dan sebagainye... Masing2 terpulang pada gaya tersendiri...

So, macam mane dengan gaya penulisan aku? Sila la bagi pendapat ey..kalau ade nak ubah or suke or benci or annoyed or anything dengan gaya penulisan aku ni..Since blog ni dah ade reader, so kita kena penuhi kehendak reader la kan...Aku bukan jenis "Blog aku, suka hati aku nak tulis ape pon"...well, maybe kadang2 camtu la kalau time aku ngah emo...yang tu nasib korang la kalau korang bace...hehe..

Drop your comments okay?THANKS!!

3 Responses so far.

  1. Jujurara says:

    cmnie pun daa okey.:)

  2. Unknown says:

    haha! btw, cara penulisan ni dah okey . nampak bersahaja . tak formal dan tak memeningkan ..

  3. nurul says:

    yup..macam ni pon dah okay..senang faham..cara penulisan tu bergantung kat diri sendirila..saya rs nak tulis macam bercakap dengan diri sendiri..tapi sometimes tu kalau blog nak share something,gaya bahasa kena ade interaction..contoh yng simple-ask something kat entri ke..hu3..-)

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -