Popular Post

Monday, June 13, 2011

Sinopsis dan pengenalan watak di SINI

Setelah berhempas pulas memikirkan tajuk untuk cerpen bersiri ni, so kat bawah ni ade beberapa list cadangan tajuk untuk digunakan...Mintak korang bagi cadangan dan pilih la mane yang korang rase sesuai ye...

Cadangan tajuk novel:

"Tia"

"Ini Kisah Tia"

"Ini Kisah Tia, aku dan Freaky"

"Biar aku buka hatimu"

"Sekilas Tia disisi Freaky dan Kei"

"Kisah aku, Freaky dan Tia"

"Kembara Cita Cinta Tia"

"Cinta suci Tia"


So, mintak bagi pendapat ey mane2 yang korang rase sesuai untuk tajuk..
Dah ade tajuk baru boleh aku mulakan dengan prologue..hehe..
Nanti aku nak design muka depan untuk versi buku cerpen bersiri ni pulak..

5 Responses so far.

  1. fae jamal says:

    kei, tajuk ni

    "Kembara Cita Cinta Tia"

    best!;D

  2. aku setuju dengan mes fae kat atas ni

  3. Unknown says:

    segan wehh Tia . bhahaaa .. hmm , kembara cita cinta tia pun best gak .

  4. fae jamal says:

    haa..best kan..tajuk yg tuh memang besh.kei,amek yg tu jela..hehe;P

  5. K says:

    yang miss fae bagi tu terbaik !! hehe XD

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -