Popular Post

Tuesday, June 7, 2011

Morning sume!

Pagi2 dah tulis entry..haha..pe de hal kan..blog aku, bile2 aku nak tulis entry pon ikot aku la kan...

Anyway, nak tanye la pendapat korang2 yang sudi bace blog aku yang tak seberapa ni....

Korang rase patut tak aku promote blog aku yang ni?

Mungkin ade orang yang lagi minat blog personal dari blog informasi kan...I'm just saying...

Mane la taw blog ni pon boleh tarik orang...at least boleh tarik korang2 yang bace sekarang ni kan?

hehe...


So..mintak tolong ey sape2 yang bace tu bagi komen...


THANKS!

6 Responses so far.

  1. nurul says:

    yang other blog tu promotela kalo rajin..he2..yang ni more personal kan,so if u don mind,promote jela..hu2..=p

  2. Unknown says:

    boleh Tia komen ? haha! okey apa blog ni .. personal tak semestinya nak cerita yang peribadi2 . pagi ni makan apa , malam makan apa . dia personal sebab pendapat dari kita sendiri . maksudnya pandangan peribadi kita tentang sesuatu perkara . see! Tia baca lah blog ni ;)

  3. patut patut patut.. hehehe

  4. suha says:

    hehe promot dgn cara blogwalking n tggalkn komen (^_^)

  5. Unknown says:

    terserah .. mana-mana pun boleh . :)

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -