Popular Post

Wednesday, June 29, 2011

Assalamualaikum...

Rileks la sekejap harini sebab kerja semua dah siap....Alhamdulillah... Sempat jugak tadi lepak-lepak dengan cikgu-cikgu kat bilik guru....cikgu2 situ memang sporting...kalau aku tanye and mintak tolong, senang je diorang tolong... Diorang pon ade la jugak mintak tolong aku tapi tak kesah la kan...aku okay je...

Tadi masa kelas memang aku naik suara giler2 kot....budak2 ni tak takut dengan aku, siot betul....Aku dah naik suara baru nak diam....pastu bising balik....geram betul aku.... Buat latihan nak salin kat papan hitam pon sejam baru siap salin....5 ayat je kot aku bagi....yang buat lambat tu sebab pegi kacau orang la, pegi main pemadam la, pegi duduk tempat orang la..pastu ade jugak yang pergi kat meja aku buat macam meja sendiri...Kalau ikutkan hati memang aku bagi penampor je sorang2 ni....nak buat kerja merungut lebih...lagi2 budak depan meja aku tu...baru tulis hari dengan tarikh dah cakap susah...aku sesah baru tahu....


Tu kelas yang bawah...kelas yang aku jaga budak2 dia okay la sikit...senang nak ajar sebab diorang pandai....budak2 pandai situ sume....masa bagi kertas ujian diorang, aku tengok la markah, memang beza dua2 kelas tu....jauh beza padahal kelas sebelah2 je....kelas aku ni pon ade jugak budak malas, memang nak kena sesah....tapi aku buat tak layan je sebab tak ramai....aku fokus la budak2 yang nak belajar tu....


Anyway, untuk sabtu ni nanti aku diberi tugas jadi kameraman untuk larian tu..haha...Aku amek je la ape yang patut....budak lari pon tak silap aku tadi taklimat cakap dalam 1.4 kilo...tapi cikgu jalan je la..haha....kalau aku lari confirm budak2 tertinggal belakang...haha...semangat punya pasal aku pon pegi la beli kasut baru....padahal sebenarnye memang takde kasut sukan pon.....Kasut basketball aku tu pon dah berlubang tapak..sebab takde tempat nak main so aku tak beli la kasut baru...tadi baru beli, tapi kasut biasa2 je..tu pon terlebih budget.....guna duit sendiri la yang lebih sikit tu....

Hari ni sempat lagi kot update 1 or 2 entry lagi malam nanti...walaupon takde orang nak baca, aku buat aje la kan.....

Ni kelas budak tahun 3..senang ajar diorang ni...



Ni budak kelas aku tahun dua...

Ni kasut aku baru beli..

P/s: Ni kira wordless wednesday digabung dengan entry biasa la ye...haha..tak pernah2 buat WW...  =P


10 Responses so far.

  1. misz fae says:

    anak murid buat cikgu macam kawan2..kan cikgu dah mengamok! hehe;P

    kei,garang2 sikit biar dorang takut sikit..hehe;P

  2. kemboja says:

    haha sportingnya cikgu bleh tangkap2 gambar lg.. hihi blogwalking here

  3. ahahaaha~ diorg xtakut ngan kei sbb muka kei baik sgt kot.. buat la muka garang2 sikit.. hihii~ ^_^

  4. arfah says:

    hihihihi tu la pasal...sama la situasi kita...pening ni nak suruh bebudak dengar cakap kita...huhuhuhu sekolah kami orang buat awal larian tu..hari Jumaat ni...pasal hari Sabtu ada sukan PSKPP (antara guru sekolah lain)...hari Jumaat belari sekali dengan student n hari Sabtu wakil sekolah lam bola jaring lagi...aduiii

  5. hahaha..memang garang rupanya cikgu Kei ni...

  6. fae: jerit2 pon diorang tak takut..geram betul...

    kemboja: hehe..da abeh kelas xpe la..

    keen: buat muka garang tak jadi la..still tak takut jugak..haha..

    luna lanun: haha..nakal mase skolah ye....

    arfah: hehe...all the best la ye...

    halusinasi: hehe..kena garang la, kalau tak budak2 mengada2..

  7. hahaa . lawak lah Kei . btw , sesah tu mende ? tak penah dengar pun . penampo ek ?
    e'eh , cikgu beli kasut barulah :)

  8. tia: sesah tu sebat..hehe..

  9. comelnya budak2 tu :-)

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -