Popular Post

Tuesday, June 14, 2011

Selamat tengahari korang2 sume..ape khabar arini? Ade baik ka?

Anyway, ape die bende yang aku tak tahu nak pilih tu? Mungkin ade yang tahu dan ade yang tak tahu yang aku ade 2 blog, blog ni dan blog INI. Jadi, semenjak aku mula aktif dengan blog ni, aku rase macam terabai la pulak blog satu lagi tu...kesian kat die..Walaupon dia bukan blog pertama aku, tapi dia la blog pertama yang boleh aku katakan berjaya...tak ramai yang tahu pasal blog yang aku mula2 buat sebab blog tu dah mati..haha...



Kesian aku kat blog tu, even pembaca tak brape ramai pon..follower je ramai..Follower kat situ 12 kali ganda lagi banyak dari blog ni tapi trafik sama je ngan blog ni, malah lagi rendah...Blog ni macam lagi dapat sambutan dan ada reader yang setia..Yaaa...korang tahu siapa korang dan aku hargai sangat2 korang2 yang slalu datang blog aku yang tak seberapa ni..


Macam ade 2 bini plak aku skarang ni..Well, actually ade 4 bini.. Bini no 1 ialah blog no 1 tu, bini no 2 blog ni, bini no 3 business, bini no 4 penulisan novel..tak masuk lagi kekasih gelap aku iaitu belajar flash...haha... Rase macam banyak plak bende nak buat walaupon aku seorang penganggur...


Anyway, aku rase beberapa hari ni aku nak fokus lebih sket kat blog satu lagi tu..banyak tutorial tak siap..sebab dah janji nak buat kan....so pembaca2 blog ni, singgah2 la kat blog lagi satu tu yang jugak tak seberapa...Business tu on demand so kalau ade customer ade la keja..penulisan novel tu insyaAllah akan cuba buat at least 1 sinopsis chapter setiap hari..dah siap jalan cerita semua baru aku karang and post kat sini...korang tunggu je la ye..sian kat korang kan..hehe...Jangan la merajuk ye..belajar flash tu pon aku cuba la buat selang 2 hari 1 lesson..tu lesson baru, belum praktikal lagi...waaa..macam banyak je keja mengalahkan orang yang actually buat kerja..haha...


Okay la, cukup la update, kalau sempat nanti aku update lagi kat sini...kalau takde tu tahu la korang aku tengah buat ape ey....


P/s: hari ni mood baik sebab malam tadi ade something happen..hope everything goes well from here...hehe...

9 Responses so far.

  1. nurul says:

    ape yang something happen??hu2 =p

  2. Gary Asip says:

    aq pun ada blog info2 gak... tapi aq dah tinggalkan... hahaha... nasib la~ follower baru 100++... huhu...

  3. Unknown says:

    wahhh ! busy gile nih .. perghhh :)
    btw , slow2 . jangan sampai tertekan pulak oke ..

  4. yang penting reader bro :)

  5. fae jamal says:

    sumting happen last nite?
    tau dah,mimpi puteri bunian bagi present bufdae la tuh kan?hahaha;P

  6. K says:

    hahaha, ape yang dah jadi ni??

    haa, dapat awek la ni XD

  7. tak kisah la 10 bini skalipn kei, yg pnting awak minat dgn benda yg awk bt ni,hehe. takyah pening2, usahakan bt yg terbaik tuk dua2.

  8. Akunyer says:

    buat je asalkan jangan rasa terbeban lak..

    singgah dari blog Tia

    jemput ke blog kecik ambe
    Terharu sehingga rasa nak menitiskan air mata syahdu

  9. dulu pun ade banyakkkkkkkkkk sangat blog..skang fokus kat yang SSS.com tu dengan Selera Sakura je...

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -