Popular Post

Saturday, June 11, 2011

Ape khabar korang arini? Buat ape hujung2 minggu ni? Mesti ramai dok depan tv tengok hindustan kan? Hahaha...Aku tak minat tengok tv so jangan tanye aku pape pasal tv la ye...

So, haritu aku ade cerita ape yang aku buat kalau aku off blogging dan salah satunye aku cerita pasal kucing aku, betul tak? Kalau korang bace entry tu korang taw la..hehe...

Anyway, arini aku nak perkenalkan korang dengan anak2 aku ni..tapi aku belum kawen macam mane ade anak?haha...Aku adopt diorang ni daripada blog sorang akak ni..nak taw sape? klik kat SINI. Try la tengok kalau2 ade yang berminat nak adopt kucing gak..hehe..


Oraite, malas nak cakap banyak, ni gambar diorang..










Ni diorang tengah main atas katil aku..jangan tengok katil tu! tengok kucing je..hehe..Yang putih nama Shiro dan yang coklat or ade orang cakap oren tu name die Koko..hehe...comel tak?comel tak? Korang nak jugak? Mane boleh! cari la sendiri....hahaha...

Cuba teka mana jantan mane betina.. =P

7 Responses so far.

  1. K says:

    shiro mesti jantan, koko betina. tengok muka dah tahu,haha :P

    kan kan?

  2. sergeant keroro: haha..nice!betul2...

  3. nurul says:

    shiro mesti janatn sebab tu name laki..he3..
    koko-sebab nape name dia koko??hu3..
    bagusla minat kucing..saya nk dekat kucing pon takut..puji comel dari jauh je la..he3 -)

  4. nurul says:

    ohye,kucing2 tu comel..-)

  5. Unknown says:

    haa ! koko betina , shiro jantan . amboi nama , kemain glemer ye . mencik , mencik ! bhahaha ;)

  6. fae jamal says:

    banyaknya anak..meh kat fae sekoq! haha;P

  7. myQza says:

    Sangat cantik! Tahniah! Dapat jaga mereka dengan baik! =))

Kei Seichi's Blog. Powered by Blogger.

- Copyright © Kei Seichi's Blog - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -